ניקיון אחרי שיפוץ – עשה זאת בעצמך

ניקיון אחרי שיפוץ – עשה זאת בעצמך


שיפצתם את הדירה שלכם, חדר האמבטיה הפך לחלום, המטבח הפך לגולת הכותרת של הבית והקירות, הם פשוט תענוג לעיניים בכל פעם מחדש.

אבל רגע... מי בדיוק הולך לבצע ניקיון אחרי שיפוץ? ניקיון בית או משרד לאחר שיפוץ עשוי להראות קל יותר מכפי שנדמה לנו.

רבים מאתנו לא חושבים על כך שאין זה ניקיון רגיל שאנו מעבירים את הבית בין פעם לפעמיים בשבוע אלא מקרה מיוחד של לכלוך, אבק ושרידי חומרים שלא נגמרים, במיוחד כאשר עושים זאת בעלי הבית.

הוצאת כל שכבות הלכלוך והאבק הללו דורשים הרבה יותר מיום עבודה אחד, כאשר אין ברשותכם מכונות וחומרים מיוחדים לניקוי הבית ובמקרים שונים בעת ניקוי בלתי מקצועי תגלו סימנים של צבע על הרצפות בפינות שונות של הבית ואבק שממשיך ללוות אתכם גם אחרי שבועות מסוף השיפוץ.

במקרים של שיפוץ מאסיבי חשוב לתת לאיש ניקיון מקצועי לעשות את העבודה כדי למנוע מצבים של עבודה שנמשכת שבוע ימים והשלכות בריאותיות במקרים של אי הוצאת האבק באופן מושלם כמו לדוגמא אחרי פרויקט תמ"א 38.



כיצד מנקים את הדירה אחרי שיפוץ?

ניקוי הדירה אחרי השיפוץ מחייב את הוצאת הריהוט, ממש כמו במקרה של הובלת דירה ובמיוחד אם אתם מעוניינים לעשות זאת בכוחות עצמכם.

הוצאת פריטי ריהוט גדולים, גם ממקומות בהם לא נגעה ידו של השיפוצניק, יגלו לכם להפתעתכם כמויות אדירות של אבק ולכלוך בשל האבק המתעופף במהלך השיפוץ.

הוצאת כל שאריות האבק חשובה במיוחד מאחר שאבקה של סיד היא אבקה קשה ביותר להסרה וניקוי בחלוף הזמן ואינה בריאה לשאיפה.

ניקוי האבק באופן יסודי מהרצפות והריהוט היא פעולה בלתי נמנעת אשר בלעדיה הבית לעולם לא יהיה נקי ו/או בריאותי.


האם עדיף לשכור חברת ניקיון או מנקה לניקיון אחרי שיפוץ?

תלוי, במקרים בהם התבצע שיפוץ באזור אחד בלבד בבית תוכלו להסתפק במנקה מקצועית.

לעומת זאת, במידה והשיפוץ עבר בין כמה חדרים, יש לשקול שייכרת שירותי חברת ניקיון מקצועית שעביר את הבית שלכם משטר ניקיון קפדני.

חברות ניקיון ידעו כיצד לטפל בבית שעבר שיפוץ כתוצאה מהחומרים והמכשור המתקדם שמצוי ברשותם במיוחד לצורך עבודות ניקיון מסוג זה.


כך תחסכו כסף על ניקיון אחרי שיפוץ

אם החלטתם להיעזר בחברת ניקיון אחרי שיפוץ, תוכלו להקל מעט במחיר תוך ביצוע עבודה חלקית וניקוי חלקי של הבית, למשל ניקוי החלונות והתריסים, תחילת ביצוע עבודות הניקיון ישפיעו גם על משך ההובלה, ובמקרים מסוימים בתיאום עם חברת הניקיון גם על המחיר.

עדיין מתלבטים ומתחבטים? חשוב מאוד שתבינו כי ניקיון אחרי שיפוץ שיימשך יום וחצי לכל היותר אצל חברת ניקיון מקצועית, ידרוש מכם עבדות בפרך של לפחות שלושה ימים ושלושה לילות....